TypeA
|
Code |
Competences Specific |
|
Research |
|
AR1 |
Compendre en profunditat el principis bàsics en que es fonamenta la neurotoxicologia i la psicofarmacologia. |
|
AR2 |
Dominar les bases per comprendre els mecanismes d’acció de les substàncies neurotòxiques (tóxics ambientals, drogues d’abús i fàrmacs) |
|
AR3 |
Comprendre i definir els sistemes neurals i estructures implicades en la conducta normal i patològica |
|
AR4 |
Identificar els factors biològics i ambientals que incrementen la vulnerabilitat dels subjectes als neurotòxicos |
|
AR5 |
Compendre les diferències biològiques i psicològiques al llarg del cicle vital |
|
AR6 |
Tenir habilitats per formular hipòtesis dissenyar experiments i aplicar la metodologia estadística adequada en cada cas |
|
AR7 |
Seleccionar i aplicar els dissenys d’investigació, els procediments per formular i contrastar hipòtesis i la interpretació de resultats en els estudis de neurotoxicología i/o Psicofarmacologia |
|
AR8 |
Ser capaç de jutjar els riscos derivats de l’exposició/us de neurotòxics i psicofàrmacs. |
|
AR9 |
Ser capaços d'identificar els factors ambientals susceptibles d'alterar la conducta de l'organisme, i valorar els riscos derivats de la exposició a substàncies neuroactives (neurotòxics i psicofàrmacs) |
|
AR10 |
Saber interpretar situacions relacionades amb la salut mental la genètica i l’ambient. |
|
AR11 |
Planificar, executar i explicar experiments i saber informar-se en l’ambit de la salut mental |
|
AR12 |
Saber emprar la bibliografia científica |
|
AR13 |
Tenir la capacitat per emprar els coneixements, destreses i habilitats anteriors per elaborar un projecte de recerca |
|
AR14 |
Estar actualitzat pel que fa als coneixements en clínica, diagnòstic, fenotips alternatius, factors de risc ambiental i genètica, així com dels procediments metodològics que permeten l’estudi i avaluació d’aquests camps en l’esquizofrènia, trastorns afectius, trastorns de personalitat, autisme i demències. |
|
AR15 |
Identificar i investigar, de forma autònoma o original, problemes susceptibles d’ésser resolts mitjançant estudis de psiquiatria geneticoambiental. |
|
AR16 |
Desenvolupar projectes d’investigació de psiquiatria mitjançant disseny d’estratègies eficaces per abordar els problemes identificats així com per planificar i executar els projectes d’investigació requerits. |
|
AR17 |
Dominar i aplicar tècniques: instruments per a la recollida i anàlisi de dades qualitatives de psiquiatria |
|
AR18 |
Desenvolupar habilitats per a l’ús de programes informàtics per a la investigació qualitativa dels trastorns mentals. |
TypeB
|
Code |
Competences Transversal |
|
Research |
|
BR1 |
Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals |
|
BR2 |
Treballar autònomament amb iniciativa |
|
BR3 |
Flexibilitat. Disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants |
|
BR4 |
Resoldre problemes de manera efectiva |
|
BR5 |
Transferibilitat. Aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica |
|
BR6 |
Actuar amb un esperit crític i responsable |
|
BR7 |
Considerar l’ètica i la integritat intel•lectual com a valors essencials a la pràctica professional |
|
BR8 |
Autoestima professional. Comprendre el valor del propi coneixement i del seu impacte a la societat/comunitat |
|
BR9 |
Disponibilitat a la participació compromesa en la vida social |
|
BR10 |
Lideratge |
|
BR11 |
Treballar en equip i gestionar equips |
|
BR12 |
Asertivitat. Comunicar de manera clara i sense ambigüitats tant a audiències expertes com no expertes |
|
BR13 |
Aprendre a aprendre |
|
BR14 |
Planificació i organització |
|
BR15 |
Promoure una actitud orientada a la motivació per la qualitat |
|
BR16 |
Sensibilitat pel medi ambient |
TypeC
|
Code |
Competences Nuclear |
|
Common |
|
CC1 |
Having commintment with ethics and social responsibility as a citizen and a professional (Citizenship) |
|
Research |
|
CR1 |
Domini de l’expressió i la comprensió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs del màster. |
|
CR2 |
Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau |
|
CR3 |
Desenvolupament d’una perspectiva global del món en l’àrea específica on s’ubica el màster. |
|
CR4 |
Desenvolupament d’habilitats informacionals. |
|
CR5 |
Gestió del temps per al desenvolupament acadèmic i professional. |
|
CR6 |
Development of processes of incorporation into the working world (working for others and/or enterprise promotion) (Career guidance) |