Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Química (2013) |
Assignatures |
QUÍMICA I |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | QUÍMICA I | Codi | 20204008 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r i 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Aplica correctament els principis de coneixements bàsics de la química general, química orgànica i inorgànica en la enginyeria. | |
A1.2 |
Comprova a través de l'experimentació i treball en grup en el laboratori els fonaments teòrics explicats a l'aula. | |
A3.4 |
Construeix la configuració electrònica de qualsevol àtom o ió de la Taula periòdica. Interpreta les propietats atòmiques i periòdiques. Prediu els productes de reaccions inorgàniques de precipitació típiques, àcid-base o de formació de gasos. Prediu els productes d’una reacció redox inorgànica. Construeix els enllaços químics de molècules o ions. Dedueix les propietats de l’hidrogen i elements de les series “s” i “p”, i dels seus compostos. Explica les propietats i les interaccions físico-químiques de la matèria en base als models atòmics i d’enllaç químic. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |