Educational guide School of Chemical Engineering |
english |
Chemical Engineering (2013) |
Subjects |
CHEMISTRY II |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | CHEMISTRY II | Code | 20204009 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st & 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Basic Course | First | 2Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A1.1 |
Aplica correctament els principis de coneixements bàsics de la química general, química orgànica i inorgànica en la enginyeria. | |
A1.2 |
Comprova a través de l'experimentació i treball en grup en el laboratori els fonaments teòrics explicats a l'aula. | |
A3.4 |
Relaciona l’estructura dels compostos orgànics amb diferents propietats físiques i químiques. Relaciona l’estructura de diferents especies amb la seva estabilitat. Prediu el camí de reacció de reaccions orgàniques senzilles. Reconeix la Química Analítica com la ciència metrològica que desenvolupa, optimitza i aplica processos de mesura destinats a obtenir informació química de qualitat. Identifica les etapes que integren el procés analític. Coneix els fonaments de les principals tècniques instrumentals d’anàlisis, i sap aplicar-les a la resolució de problemes químico-analítics. Demostra capacitat per aplicar els mètodes quantitatius d’anàlisis i realitzar el tractament estadístic de les dades experimentals. | |
Type B | Code | Learning outcomes |
B1.1 |
Plan their communications: generate ideas, search for information, select and order the information, make schemes, determine the type of audience and the objectives of the communication, etc. Draft documents with the appropriate format, content, structure, language accuracy and register, and illustrate concepts using the appropriate conventions: formats, titles, footnotes, captions, etc. | |
Type C | Code | Learning outcomes |