2023_24
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Enginyeria Química/Chemical Engineering (2013)
 Assignatures
  LIDERATGE INDUSTRIAL
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A4.1 Identifica i diferencia les funcions del lideratge i del management.
Defineix el lideratge transformacional i el compara amb el tipus de lideratge propugnat pels models d'excel • lència organitzacional.
Recorda i explica els principals models de lideratge transformacional basats en comportaments.
Defineix els conceptes de visió, missió i valors.
Identifica i explica els comportaments clau que sustenten la competència de 'Integritat'.
Determina i descriu els elements que constitueixen un sistema de gestió excel·lent.
Identifica i explica els comportaments clau per influenciar positivament als grups d'interès externs.
Identifica i explica els comportaments clau per impulsar la millora contínua i la innovació en l'organització.
Identifica i explica els comportaments clau per aprofitar el màxim potencial de les persones de l'organització.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B2.1 Col · labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels rols dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat.
Proposa al grup fites ambicioses i clarament definides.
Concreta els objectius a llarg termini en objectius operatius.
Fomenta que tots els membres es comprometin amb la gestió i funcionament de l'equip
Desenvolupa estratègies per a involucrar a l'equipo a la consecució dels objectius.
Valora i jerarquitza les necessitats i recursos en un context real de intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte.
 B2.3 Estableix les estratègies per a que cada membre de l'equip desenvolupi al màxim les seves competències.
 B3.2 Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen en l'equip.
 B4.1 Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge.
Selecciona un procediment d'entre els que li proposa el professor.
Adopta de forma autònoma les estratègies d'aprenentatge a cada situació.
Formula preguntes adequades per a resoldre els dubtes o qüestions obertes ,i té criteri en la recerca de la informació.
 B4.2 Identifica les necessitats de formació.
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals.
Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico professionals
Desenvolupa recursos i estratègies que li faciliten la transició al món laboral.
 B5.3 Coneix diferent hardware d'ordinadors.
Coneix el sistema operatiu com a gestor del hardware i el software com a eina de treball.
Utilitza software per a comunicació off-line: editors de textos, fulls de càlcul i presentacions digitals.
Utilitza software per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blogs…), correu electrònico, fòrums, xat, videoconferencias, eines de treball col.laboratiu...
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient.
Avalúa críticament la informació i les seves fonts, i la incorpora a la seva pròpia base de coneixements i sistema de valors.
Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l'accés a la informació el seu ús.
Reflexiona, revisa i avalúa el procés de gestió de la informació.
Identifica les idees innovadores, les relaciona amb les necessitats de la societat, i determina la seva viabilitat.
 B6.1 Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones.
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat.
Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge