2023_24
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Enginyeria Química/Chemical Engineering (2013)
 Assignatures
  MATERIALS I NANOESTRUCTURES
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1.1 Coneix i analitza els diferents tipus de materials ceràmics, vidres i composites i nanomaterials, les seves utilitats i les seves propietats.
Adquireix coneixements de Nanoenergia i nanotoxicologia.
 A1.2 Coneix les principals tècniques de caracterització de materials i nanomaterials i sap seleccionar les més apropiades.
Determina el tipus d'assajos necessaris per conèixer les propietats mecàniques dels diferents materials.
 A1.3 Coneix la vida dels materials, els processos de degradació i la seva prevenció. Adquireix coneixements bàsics en la síntesi de materials i nanomaterials.
 A2.1 Prediu les propietats d'un material / nanomaterial i / o els seus possibles aplicacions en l'àmbit de l'enginyeria de productes.
 A2.2 Selecciona el material / nanomaterial òptim per a una determinada aplicació en l'àmbit de l'enginyeria de productes i justifica l'elecció.
Interpreta els diagrames de fase, binaris i TTT per poder obtenir informació del material tal com les fases presents, càlcul de quantitat i composició, disseny de tractaments tèrmics o interpretació de les microestructures resultants dels mateixos
Aplica la nanotecnologia en l'àmbit de l'enginyeria de productes.
 A3.1 Relaciona les propietats dels materials amb la seva estructura microscòpica, estructura atòmica, els seus enllaços i la seva estructura cristal • lina.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1.1 Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant.
Prepara i realitza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits.
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, ...
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il • lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ...
Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...).
Utilitza un llenguatge apropiat a la situació.
Produeix un text oral gramaticalment correcte
Produeix un text oral molt estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit molt estructurat, clar i ric
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
 B3.1 Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències.
Duu a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles.
Accepta i compleix les normes del grup.
Col.labora activament a la planificació del treball en equip, a la distribució de tasques i terminis requerits.
Te en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva.
 B3.2 Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen en l'equip.
 B4.1 Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge.
Selecciona un procediment d'entre els que li proposa el professor.
Adopta de forma autònoma les estratègies d'aprenentatge a cada situació.
Formula preguntes adequades per a resoldre els dubtes o qüestions obertes ,i té criteri en la recerca de la informació.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge