Educació Social (1999) |
Assignatures |
ORGANITZACIÓ I GESTIÓ DE CENTRES EDUCATIUS I |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | ORGANITZACIÓ I GESTIÓ DE CENTRES EDUCATIUS I | Codi | 11081201 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er i 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Reconèixer les principals teories organitzatives aplicables als centres educatius. | A3 |
||
Diferenciar entre administració, organització i gestió. | A3 A7 A8 |
||
Identificar els àmbits de gestió en un centre educatiu. | A7 A8 |
||
Comprendre el fenomen de la delinqüència com una expressió més de la categoria “inadaptació social”. | A7 A10 |
||
Conèixer, des d’una perspectiva històrica, les diferents interpretacions teòriques que s’han succeït del fenomen de la delinqüència. | A5 |
||
Adquirir una visió contrastada de les formes d’intervenció en que cada formulació teòrica ha derivat. | A2 A3 |
||
Conèixer les característiques de la intervenció educativa en el marc de les noves formes. | A9 |
||
Conèixer i analitzar algunes experiències reals en el marc de les noves formes d’intervenció educativa en delinqüència. | A9 |
||
Valorar les característiques organitzatives d'un Sistema Educatiu. | B1 B5 B18 |
C3 C4 |
|
Analitzar i determinar el caràcter pluridimensional d'un centre educatiu. | B2 B6 B7 B14 B16 B18 |
||
Dissenyar l'organització d'un centre educatiu. | A17 |
B2 B5 B14 B17 B18 |
C2 C5 |
Iniciar-se en l’ús de les tècniques d’intervenció cognitiva, pròpies de les noves formes. | A14 |
B3 B4 |
|
Gestionar la resolució de problemes efectiva en l’àmbit de la intervenció educativa. | B2 |
||
Manifestar una actitud d’empatia i respecte vers les diferents situacions emergents en l’intervenció educativa. | A9 A10 |
||
Desenvolupar habilitats i estratègies de lideratge orientades a la gestió d’entorns de formació. | B15 |
||
Desenvolupar una actitud de responsabilitat social i compromís ètic. | B6 |
||
Conèixer les característiquers de | A17 |