2006_07
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Educació Social (1999)
 Assignatures
  ORGANITZACIÓ I GESTIÓ DE CENTRES EDUCATIUS I
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Reconèixer les principals teories organitzatives aplicables als centres educatius. A3
Diferenciar entre administració, organització i gestió. A3
A7
A8
Identificar els àmbits de gestió en un centre educatiu. A7
A8
Comprendre el fenomen de la delinqüència com una expressió més de la categoria “inadaptació social”. A7
A10
Conèixer, des d’una perspectiva històrica, les diferents interpretacions teòriques que s’han succeït del fenomen de la delinqüència. A5
Adquirir una visió contrastada de les formes d’intervenció en que cada formulació teòrica ha derivat. A2
A3
Conèixer les característiques de la intervenció educativa en el marc de les noves formes. A9
Conèixer i analitzar algunes experiències reals en el marc de les noves formes d’intervenció educativa en delinqüència. A9
Valorar les característiques organitzatives d'un Sistema Educatiu. B1
B5
B18
C3
C4
Analitzar i determinar el caràcter pluridimensional d'un centre educatiu. B2
B6
B7
B14
B16
B18
Dissenyar l'organització d'un centre educatiu. A17
B2
B5
B14
B17
B18
C2
C5
Iniciar-se en l’ús de les tècniques d’intervenció cognitiva, pròpies de les noves formes. A14
B3
B4
Gestionar la resolució de problemes efectiva en l’àmbit de la intervenció educativa. B2
Manifestar una actitud d’empatia i respecte vers les diferents situacions emergents en l’intervenció educativa. A9
A10
Desenvolupar habilitats i estratègies de lideratge orientades a la gestió d’entorns de formació. B15
Desenvolupar una actitud de responsabilitat social i compromís ètic. B6
Conèixer les característiquers de A17