Mestre Especialitat en Educació Física (1997) |
Assignatures |
EXPRESSIÓ MUSICAL I LA SEVA DIDÀCTICA |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | EXPRESSIÓ MUSICAL I LA SEVA DIDÀCTICA | Codi | 11101005 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 1.5 | 3 | Troncal | Primer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
El Renaixement | Mosaic de l’època i principals manifestacions musicals (principals compositors, escoles i gèneres). Audició comentada d’obres a l’aula. Grans obres per als més petits: tria d’obres del repertori clàssic per a ser utilitzades amb finalitat didàctica. |
El Barroc | Mosaic de l’època i principals manifestacions musicals (principals compositors, escoles i gèneres). Audició comentada d’obres a l’aula. Grans obres per als més petits: tria d’obres del repertori clàssic per a ser utilitzades amb finalitat didàctica. |
El Classicisme | Mosaic de l’època i principals manifestacions musicals (principals compositors, escoles i gèneres). Audició comentada d’obres a l’aula. Grans obres per als més petits: tria d’obres del repertori clàssic per a ser utilitzades amb finalitat didàctica. |
El Romanticisme | Mosaic de l’època i principals manifestacions musicals (principals compositors, escoles i gèneres). Audició comentada d’obres a l’aula. Grans obres per als més petits: tria d’obres del repertori clàssic per a ser utilitzades amb finalitat didàctica. |
Música i valors | Itineraris d’audició comentada, analitzant el contingut musical en funció dels valors intrínsecs, a partir d’una visió oberta i amb un criteri que en cap cas associarà transmissió de paràmetres ètics amb qualitat artística. |
La cançó | Aprenentatge continuat de repertori de cançó infantil, acompanyat d’exercicis de tècnica vocal, postural i respiratòria. |