2006_07
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997)
 Assignatures
  DESENVOLUPAMENT DEL PENSAMENT MATEMÀTIC I LA SEVA DIDÀCTICA
   Avaluació
  Descripció Pes
Activitats Introductòries En cada temàtica s'intenta establir una relació amb els continguts previs que pugui tenir l'aumnat a través d'un diàleg. Es fa un seguiment però no hi ha qualificació
Treballs Treball en grup de 2 o 3 alumnes:
LECTURA I TREBALL SOBRE UN ARTICLE, COMUNICACIÓ, PONÈNCIA

Treball en grup de 3 o 4 alumnes:
UNITAT DE PROGRAMACIÓ

Treball individual:
1 LECTURA DE DOS LLIBRES
40 %
Atenció personalitzada Es dóna l'oportunitat a l'alumnat perquè revisi les valoracions que fa el professorat, tant el que es refereix als treballs com als exàmens.
Es considera d'una gran importància que l'alumnat conegui els encerts i els errors de les actuacions que fa.
Proves de Desenvolupament CRITERIS D'AVALUACIÓ
- Valoració dels objectius reflectits en aquets programa.
- A totes les convocatòries d’examen es distribuirà el temps de dues hores, segons la tipologia de la prova:
- Prova teòrica: Mitja hora per desenvolupar una temàtica sense utilitzar material de consulta.
- Prova pràctica: Una hora i mitja amb la possibilitat d’utilitzar material de consulta: apunts, llibres, articles, etc.
- Les proves tenen caràcter eliminatori.
- Les preguntes seran sobre una temàtica del programa i/o global.
- Cal superar cadascuna de les proves: teòrica i pràctica


60 % Examen (40 % prova pràctica i 20 % prova teòrica)
 
Altres comentaris i segona convocatòria

És imprescindible presentar tots els treballs. En el cas de suspendre l'assignatura caldrà recuperar les proves pendents a les diferents convocatòries. Es valorarà el nivell d'organització en l'acompliment del calendari i la correcta utilització d'aquest programa.