Mestre Especialitat en Educació Primària (1997) |
Assignatures |
CIÈNCIES SOCIALS I LA SEVA DIDÀCTICA II |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | CIÈNCIES SOCIALS I LA SEVA DIDÀCTICA II | Codi | 11131020 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Tercer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Definir les funcions de l'ensenyament de les ciències socials a partir dels canvis i les problemàtiques socials | A1 A15 |
B6 |
C3 |
Analitzar les aportacions de la geografia a l'ensenyament i les etapes en la construcció de l'espai | A1 A2 A16 A17 A52 |
B3 |
C4 |
Analitzar les aportacions de la història a l'ensenyament i el procés d'aprenentatge del temps històric | A1 A2 A15 A16 A17 |
B3 |
|
Descriure les aportacions d'altres ciències socials a l'ensenyament dels valors democràtics | A1 A2 A18 A20 A24 A46 A47 A52 A58 |
B2 B3 B5 |
C5 |
Seleccionar i seqüenciar els continguts adequats a l'escola primària en funció d'un context | A1 A52 |
B1 B6 B8 |
C5 |
Conèixer la diversitat de mètodes, recursos i materials curriculars en l'ensenyament de les ciències socials | A1 A44 A46 A47 A48 A49 A50 |
B1 B2 B4 B5 |
C2 |
Conèixer i comparar els currículums de ciències socials de Catalunya i altres | A1 A15 A18 A46 A48 |
B1 B6 B8 |
C2 C3 C4 |
Diferenciar tipologies i mètodes d'investigació en didàctica de les ciències socials | A1 A17 A49 A50 A53 A54 |
B1 B2 B3 B4 B5 |
C2 C5 |