Filologia Catalana (2001) |
Assignatures |
LITERATURA CATALANA I GÈNERE |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | LITERATURA CATALANA I GÈNERE | Codi | 12122227 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
-Conèixer i definir els estudis de dones, gènere i feminismes en relació a literatura catalana. | A3 A4 A8 A10 A11 A15 |
B1 B3 B6 B13 |
C3 C4 |
-Comprendre i demostrar la validesa i necessitat dels estudis de dones, gènere i feminismes. | A3 A5 A8 A10 A12 |
B1 B3 B6 B12 B13 |
C3 C4 |
-Analitzar i distingir els diferents períodes, escoles teòriques i crítiques i textos internacionals i catalans en aquests estudis. | A1 A3 A4 A5 A8 A10 A11 A12 A14 A15 A17 A18 |
B3 B5 B6 B13 |
C2 C3 C4 |
-Analitzar, distingir, comparar i saber jutjar teories i textos internacionals i catalans sobre dones i literatura. | A1 A3 A4 A8 A11 A12 A14 A15 A16 A17 A18 |
B1 B2 B3 B5 B6 |
C2 C3 C4 C5 |
-Adaptar-se a les noves realitats actuals i prendre consciència de la necessitat de visibilització de les autores en la història literària, de les seves aportacions en els textos assagístics i les obres de ficció, de les escoles teòriques i dels estudis de dones, gènere i/o feminismes. | A3 A4 A8 A10 A14 A15 A16 A17 A18 |
B1 B2 B3 B5 B6 B13 |
C2 C3 C4 C5 |