Mestre Especialitat en Educació Física (1997) |
Assignatures |
HABILITATS PERCEPTIVO-MOTRIUS BÀSIQUES |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | HABILITATS PERCEPTIVO-MOTRIUS BÀSIQUES | Codi | 11101009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Primer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer a nivell teòric i pràctic els components de les capacitats perceptivo-motrius i de les habilitats motrius bàsiques | A28 A29 A49 |
B1 B4 B5 |
C5 |
Comprendre la importància del moviment del nen/a com a motor del seu procés de desenvolupament i d'aprenentatge | A29 A44 A49 |
B1 B4 B5 |
C5 |
Aplicar els coneixements teòrics i els recursos pràctics dels continguts de l'educació física per elaborar propostes d'activitats pràctiques en els cicles d’Educació Primària | A2 A44 A45 A50 |
B2 B4 B5 |
C5 |
Utilitzar bibliografia adient per trobar reflexions i recursos referents a l’educació física escolar | A2 A45 A51 |
B2 B4 |
C5 |
Valorar les actituds del mestre en situacions d'ensenyament-aprenentatge que els permetin dur a terme una tasca educativa de qualitat | A28 A36 A42 A55 |
||
Sensibilitzar-se i reflexionar sobre diferents formes d'intervenció que tinguin en compte el procés de desenvolupament de forma individualitzada | A28 A36 A42 A55 |