2006_07
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Psicopedagogia (2003)
 Assignatures
  PRACTICUM
   Metodologia avaluació
Per l’avaluació de l’alumne és contemplarà com a requisit l’assistència dels alumnes a les tutories col.lectives, així com un informe positiu per part del tutor del centre col.laborador. A més es tindrà en compte: a) 10%: Informe autoavaluació de l’alumne (veure annex 6) b) 30%: Avaluació tutor de la institució (veure annex 5) c) 60%: Valoració, per part del tutor de la Facultat, de la Memoria-Informe presentat per l’alumne, tenint present els següents criteris: a) Aspectes formals b) Aspectes de contingut: - Qualitat de documentació en relació a les possibilitats dels tema - Coherència interna entre les diferents parts del treball - Disseny del pla d’intervenció de qualitat, coherent i viable - Aplicació i desenvolupament del pla de treball - Nivell de reflexió i d’aportacions personals - Interrelació i contrast entre els coneixements i experiències de la pràctica professional desenvolupada i les aportacions teòrico-pràctiques utilitzades com a referents