Objectius |
Competències |
- Prendre consciència de la importància d'una acció educativa diferenciada, en funció de les característiques de l'alumnat. |
|
B14
|
|
- Conèixer i comparar les diferents formes d'actuació emprades en la resposta a la diversitat de l'alumnat, identificant els aspectes positius i les possibilitats d'aplicació i d'adaptació a altres realitats. |
A7
|
|
|
- Recollir informació directa del treball realitzat en els centres educatius, en relació a l'atenció a la diversitat, comparant-ne els resultats. |
A5
|
|
|
- Desenvolupar una actitud reflexiva i crítica, davant les situacions d'ensenyament-aprenentatge, en un marc obert a la diversitat. |
|
B3
|
|
- Analitzar les mesures que es proposen des del sistema educatiu, per tal d'atendre la diversitat de l'alumnat. |
A1
|
B9
|
|
- Identificar els temes que es consideren prioritaris en aquest àmbit, aportant propostes per a un millor funcionament. |
A16
|
|
|
- Conèixer els serveis especialitzats que exerceixen funcions de suport en l'atenció a l'alumnat amb necessitats educatives especials, comptant amb la seva implicació en el tractament de casos. |
A6
|
|
|
- Cooperar amb d'altres professionals especialitzats per tal de donar resposta a les necessitats educatives de l'alumnat. |
A14
|
B5
|
|
- Valorar el compromís, la coresponsabilitat i la coordinació entre els agents educatius, socials i comunitaris, com a elements indispensables en una adequada atenció a la diversitat de l'alumnat. |
A2
|
B6
|
|
- Determinar els elements curriculars objecte d'adaptacions i modificacions. |
A5
|
|
|
- Dissenyar adaptacions curriculars. |
A13
|
|
|
- Proposar mesures afavoridores per a la integració de l'alumnat nouvingut en els centres educatius. |
A20
|
B16
|
|
- Valorar, comparar i exposar informacions, propostes i projectes relatius a aquest àmbit, amb la finalitat d'obtenir una visió àmplia que permeti optimitzar les actuacions en el camp de l'escola inclusiva. |
A26
|
|
C5
|
- Avaluar, comparar i elaborar materials i recursos útils en l'àmbit que s'estudia, seleccionant-los i/o dissenyant-los d'acord amb una intencionalitat. |
A22
|
|
C2
|