Filologia Anglesa (2001) |
Assignatures |
INTRODUCCIÓ A L`ANGLÈS ORAL I ESCRIT |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | INTRODUCCIÓ A L`ANGLÈS ORAL I ESCRIT | Codi | 12141101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
12 | 3 | 9 | Obligatòria | Primer | Anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Participar en converses formals i informals i contribuir activament en discussions o debats orals, donant opinions, raonaments i justificacions per tal de convèncer. | A1 A16 |
B3 B4 |
C1 |
Treballar en grup mitjançant exposicions orals de dos o més estudiants en un àrea cultural o científica d'interès per l'alumne i la societat. | A7 A18 |
B2 B3 B5 B9 |
|
Donar a coneixer les eines i mètodes necessàries per a la exposició oral individual sobre un tema acadèmic o social d'interès. | A4 A7 A16 |
B5 B9 B11 B12 |
|
Conèixer el sistema fonològic de la llengua anglesa de manera general (introducció) | A7 |
C5 |
|
Valorar la importància de la pronunciació en l'adiquisició de l'anglès | A7 A11 |
||
Identificar la funció i intenció discursiva principal de diferent documents escrits (descripció, narració, persuassió…) | A7 A14 A15 |
B3 B6 B9 |
C2 |
Descriure detalladament persones, coses, l'entorn i situations diverses. | A7 |
B3 |
|
Narrar en seqüències coherents, esdeveniments i fets presents, passats i futurs. | A7 |
B3 B9 |
|
Utilitzar eficaçment material de consulta tant per trobar informació (diccionaris, enciclopèdies…) com per millorar les seves capacitats de comprensió i expressió (pàgines web, recursos informàtics…) | A18 |
B1 |
C2 |