Pedagogia (1993) |
Assignatures |
INTRODUCCIÓ AL DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | INTRODUCCIÓ AL DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL | Codi | 11011204 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | ||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 1.5 | 3 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
ASSOCIACIÓ CATALANA DE PEDAGOGS (1997). Experiències i realitat del pedagog en l’àmbit laboral. A.C:P. Barcelona. BORDAS, I.; CABRERA, F.; FORTUNY, M. i RODRIGUEZ, M. (Coord.). Les sortides professionals del llicenciat en pedagogia. Barcelona. PUB. SCHÖN, D. (1998). El profesional reflexivo. Cómo piensan los profesionales cuando actúan. Barcelona. Paidós. BARRIOS, Ch. (1998). La formación permanente y el grupo de trabajo en el desarrollo profesional del docente en secundaria. Barcelona.: Oikos-Tau. (Cap.V). BENEDITO, V.; FERRER, V.; FERRERES, V.S. (1995). La Universidad a debate. Barcelona: P.U.B. GAIRIN, J. (1994). “La autonomía institucional: usos y abusos”. Rev. Organización y gestión, Nº 2, pp. 39-43. TENORTH , h. E. (1988). “Profesiones y profesionalización. Un marco dereferencia para el análisis històrico de la enseñanza y sus organizaciones” Revista de Educación, 285. MEC. Madrid. (en-ab) pp.77-92. |
|
Complementària | |