Mestre Especialitat en Educació Musical (1997) |
Assignatures |
APRENENTATGE DE PROCEDIMENTS |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | APRENENTATGE DE PROCEDIMENTS | Codi | 11121208 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Primer |
Objectius | Recomanacions | Metodologia docent |
Metodologia avaluació | Programa | Perfil de competències |
Fonts d'informació |
Bàsica | |
ÁLDAMIZECHEVARRÍA,M.;ALSINET,J.;BASSEDAS,E.;GINÉ,N.;MASALLES,J.;MASIP,M.;MUÑOZ,E.;NOTÓ,C.; ORTEGA,A.;RIBERA,M.;RIGOL,A.(2003) : Com ens ho fem? Propostes per educar en la diversitat. Barcelona, Graó. Biblioteca de guix. COLL, C. (2004) Les comunitats d’aprenentage i el futur de l’Educació: El punt de vista del Forum Universal de les Cultures. Fórum Universal de les Cultures – Barcelona 2004. GENERALITAT DE CATALUNYA (2005) Pla per la llengua i la cohesió social. MIRAS, M.; ONRUBIA,J. (1998) “La diversitat dels alumnes. Aspectes emocionals i relacionals” (Primera part). Suplement de Perspectiva Escolar. Perspectiva i Diversitat 1. maig 1998 MONEREO,C.; SOLÉ,I. (1996) El asesoramiento psicopedagógico: una perspectiva profesional y constructivista. Madrid, Alianza Psicología. PUIGDELLÍVOL.I. (2003) La educación especial en la escuela integrada. Una persepctiva desde la diversidad. Barcelona, Graó. Resolució de juny de 2006, que dóna instruccions per a l’organització i el funcionament dels centres docents públics d’educació infantil i primària i d’educació especial de Catalunya per al curs 2006-2007 |
|
Complementària | |