Pedagogia (2002) |
Assignatures |
BASES METODOLÒGIQUES DE LA INVESTIGACIÓ EDUCATIVA II |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | BASES METODOLÒGIQUES DE LA INVESTIGACIÓ EDUCATIVA II | Codi | 11151003 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 1.5 | 3 | Troncal | Primer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Dominar el vocabulari tècnic i la terminologia específica de la investigació educativa. | A11 |
B6 |
C5 |
Comprendre la fonamentació científica i epistemològica de la investigació en educació. | A11 A12 |
||
Conèixer i diferenciar els principals mètodes, dissenys, estratègies de recollida de dades i anàlisi d’informació. | A11 |
||
Distingir els trets significatius o característics de les metodologies quantitatives i qualitatives. | A11 A12 A21 |
B1 |
C2 |
Conèixer eines i recursos específics per l’obtenció, el tractament i l’anàlisi de dades. | A5 A11 A12 |
B1 B5 |
C2 |
Localitzar i utilitzar fonts bibliogràfiques i documentals actualitzades d’informació. | A11 A12 A21 |
B1 B2 B11 |
C2 |
Treballar amb diferents eines per l’anàlisi de dades. | A5 A11 A12 |
B1 |
C2 |
Aplicar els coneixements i tècniques estadístiques a la investigació educativa. | A11 A17 |
B3 |
|
Inferir, des de resultats empírics, conclusions adequades. | A11 A12 |
B3 B4 B9 |
C5 |
Realitzar una lectura crítica de les investigacions en el camp educatiu, sabent diferenciar els mètodes i tècniques de recerca. | A11 A12 |
B3 B4 |
C5 |
Valorar les aportacions i limitacions d’una investigació en la implementació de processos d’innovació i millora. | A4 A17 |
B9 |
|
Participar activament en equips de recerca i d’investigació. | A11 A12 A21 |
B1 B5 B13 |