Pedagogia (2002) |
Assignatures |
ORGANITZACIÓ I GESTIÓ DE CENTRES EDUCATIUS II |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | ORGANITZACIÓ I GESTIÓ DE CENTRES EDUCATIUS II | Codi | 11151007 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Segon | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
BIBLIOGRAFIA ALVAREZ, M. (1988): El equipo directivo. Recursos técnicos de gestión. Madrid: ALVAREZ, M. (coord) (1992): La dirección escolar: formación y puesta al dia. ARMENGOL, C.; FEIXAS, M. i PALLARÉS, R.M.(2000): Seguint el fil de l’organització.Col·leció Materials, Univesitat Autònoma de Barcelona, Servei de Publicacions. AVILA MORERA, Li. (1994): Como organizar unas colonias escolares. Barcelona: CEAC BONALS, J. (1996). El trabajo en equipo del profesorado. Barcelona: Graó CISCAR,C.; URIA, M.E. (1986). Organización escolar y función directiva. Madrid : Narcea. CONNORS, T.D. (Ed.) (1998): Manual de les organitzacions no lucratives. Barcelona: Pleniluni. DIVERSOS AUTORS (1995): Centros cívicos, presente y futuro. Madrid: Popular GENTO PALACIOS (1994): Participación en la gestión educativa. Madrid: Santillana. GORROCHOTEGUI, A. (1997). Manual de liderazgo para directivos escolares. Madrid: La Muralla. HERMEL, Ph. (1990): La gestión participativa (Management participativo). IBAR, M./ LONGÁS, J. (1992): Como organizar y gestionar una entidad de animación socio cultural. Madrid: Narcea. LAMATA, R. i DOMIONGUEZ, R. (2003). La construcción de procesos formativos en educación no formal. Madrid: Narcea. LOPEZ RUPEREZ (1994): La gestión de calidad en educación. Madrid: La Muralla. LORENZO , M. (1994): El liderazgo en los centros educativos. Madrid: La Muralla. LORENZO, M., ORTEGA, J.A. i SOLÀ, T. (1998). Enfoques en la organización y dirección de instituciones educativas formales y no formales. Grupo Editorial Universitario LORENZO, M.; ORTEGA, J.A.; PEÑAFIEL, F. y ARROYO, R. (1999): Organización y Dirección de Instituciones Educativas en Contextos Interculturales. Grupo Editorial Universitario PEREZ, R. / MARTINEZ, L. (1989): Evaluación de centros y calidad educativa. Madrid: Cincel. RUL, J. (1990): El Projecte de gestió del centre educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. SÁENZ, O. (1985). La organización escolar. . Madrid: Anaya Santillana SANTOS, M.A. (1990): Hacer visible lo cotidiano. La evaluación cualitativa del centro escolar. Madrid: Akal SANTOS, M.A. (1990): Investigar en Organización. Málaga: EAC. Servicio Publicaciones Univeridad de Málaga. SARRAMONA, J. (2003). Educación no formal. Barcelona: Ariel. TORREGO, J.C. (2000). Mediación de conflictos en instituciones educativas. Manual para la formación de “mediadores. Madrid: Narcea. TRILLA, J. (1998). La educación fuera de la escuela: ámbitos no formales y educación social. Barcelona: Ariel. VECIANA, J. Mª (1999): Función Directiva. Barcelona: UAB: Horsori |
|
Complementària | |