Pedagogia (2002) |
Assignatures |
ORGANITZACIÓ I GESTIÓ D'ENTITATS CULTURALS |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | ORGANITZACIÓ I GESTIÓ D'ENTITATS CULTURALS | Codi | 11151213 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | ||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
OFFE, C., Contradicciones en el Estado dels Bienestar, 1994, Alianza, Madrid MARIN y TRESERRAS, Cultura de masses i posmodernitat, 1994, Ed.34, València BERMUDEZ, Olga, Cultura y ambiente, 2003, Un.Colombia, Bogotá LLIMONA, D., Ecociudadanía: participar para construir una sociedad sustentable, 2002, Diputación de Sevilla CARIDE i NEIRA, Educación ambiental y desarrollo humano, 2001, Ariel,Barcelona SARRAMONA, VAZQUEZ, COLOM, Educación no formal, 1998, Ariel, Barcelona GERVILLA, coord., Globalización, inmigración y educación, 2002, XXI SITE, Granada Varios autores, Història y diversidad de las culturas, 1984, UNESCO, París Ajuntament de Barna, La ciudad educadora, 1990, Aj. BCN LEFF, E. coord., La complejidad ambiental, 2000, Siglo XXI, México LYOTARD, J.F., La condición postmoderna, 1994, Cátedra, Madrid MAYOR ZARAGOZA, La educación para todos: entre lo posible y lo imposible, 1990, UNESCO, París CASTELLS, M., La sociedad de la información, 1997, Alianza, Madrid PASTOR, I., Los museos y la educación en la comunidad, 1992, CEAC, Barna MORIN, E., Los siete saberes necesarios para la educación, 1999, UNESCO, París NUÑEZ l ROMERO, Pensar la educación: Concepto y opciones fundamentales,, 2003, Pirámide, Madrid GRAY,J., Postrimerías e inicios para un cambio de época, 1998, Sequitur, Toledo LLIMONA, D., Propuestas de cambio para una sociedad comprometida, 2001, PPU, Barcelona COLOM i BROWN, Turismo y educación, 1993, Rev. Esp. Ped. Madrid |
Complementària | |