Pedagogia (2002) |
Assignatures |
POLÍTICA I LEGISLACIÓ EDUCATIVA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | POLÍTICA I LEGISLACIÓ EDUCATIVA | Codi | 11152020 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Quart | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Anàlitzar la realitat educativa des de la perspectiva política. | A1 A2 |
B1 B3 B4 |
C5 |
Interpretar i comprendre l'evolució de la política educativa contemporània a l'Estat espanyol d'acord amb les diferents corrents ideològiques. | A4 A6 |
B5 B6 |
C1 |
Comprendre i estudiar l'actual política educativa a Espanya, Catalunya i la Unió Europea. | A10 A12 |
B7 B9 B12 |
C2 |
Coneixer textos legals bàsics que determinen l'administració educatica catalana i espanyola. | A1 A2 A13 |
B6 B7 B15 |
C3 |
Valorar la importància de la integració en una política comú europea d'educació. | A10 A13 |
B3 B9 B17 |
C4 |
Refelxionar i comprendre sobre els diferents agents que conformen les polítiques educatives. | A7 A13 A19 |
B9 B14 |
C1 |