Psicopedagogia (2003) |
Assignatures |
DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ | Codi | 11172001 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Primer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. Prespectives teòriques i conceptuals | 1.1. Concepte i definició 1.2. Delimitació terminológica 1.3. Funcions i objectius 1.4. El procés del diagnòstic psicopedagògic 1.4.1. Habilitats personals 1.4.2. Fases 1.4.3. Condicionants 1.5. Àmbits d’actuació 1.6. Tendències actuals |
2. El diagnòstic com procés | 2.1. L’entrevista diagnòstica amb nens i adolescents i l’observació 2.2. Consideracions evolutives 2.3. Trastorns i criteris diagnostics a avaluar 2.4. Redacció i devolució de l’informe |
3. Sistemes i subjectes implicats en el diagnòstic psicopedagògic |
3.1. Escola 3.2. Profesor/a 3.3. Familia 3.4. Equip psicopedagògic |