2007_08
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
 
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
 Assignatures
  ESTRUCTURA DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries El treballs d’aplicació pràctica en aquesta Assignatura impliquen el coneixement dels continguts teòrics desenvolupats en altres assignatures, ja que no es faran classes d’aspectes teòrics sobre les tècniques concretes de Publicitat i Relacions Públiques. Les tutories seran per a orientar els grups sobre la realització dels aspectes concrets del Projecte de Campanya. Es recomanarà bibliografia específica sobre els temes que es vulguin aprofundir.
Pràctiques a laboratoris • Les classes pràctiques podran ser de 2 tipus:
o Exercicis Pràctics de Classe: es faran en grups, per tal d’assimilar correctament els conceptes exposats, lligant la teoria i la pràctica. També es realitzaran presentacions a classe per part del alumnes dels treballs i exercicis realitzats.
o Tutories: per a cadascun del grups de treball establerts, acordades amb antelació, per a fer un seguiment específic. Es concretarà amb cada grup l’horari de tutoria.
Sessió Magistral L’assignatura combinarà les classes teòriques a l’aula, amb exercicis pràctics i amb tutories acordades amb antelació amb cadascun dels grups de treball.
• Les classes teòriques s’utilitzaran per l’exposició de cadascun dels aspectes teòrics de la Campanya de Comunicació, i com desenvolupar-los en la pràctica professional.