2007_08
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
 
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
 Assignatures
  ESTRUCTURA DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA
   Avaluació
  Descripció Pes
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Criteri Fonamental La CORRECCIÓ GRAMATICAL i ESTILÍSTICA de tots els escrits i presentacions serà un element determinant en l'avaluació (tant continuada com final). Per tant, NO S'APROVARÀ cap treball, exercici o presentació que contingui errors ortogràfics i/o estilístics. 1a convocatòria. Avaluació Continuada L'avaluació continuada implica 2 avaluacions permanents durant tot el curs: els Exàmens Teòrics i les Presentacions de Classe. • Examen Teòric. 60% de la nota final. Hi haurà 2-3 exàmens parcials, tipus test. Cadascun d'ells tindrà la seva ponderació sobre la nota final de esta part. S'haurà d'obtenir una mitjana de 5,00 punts entre els exàmens parcials, i la nota de cadascun d'ells no podrà ésser inferior a 4,75 punts. • Presentacions de Classe. 40% de la nota final. Les presentacions seran en grups. Hi hauran entre 4 i 7 presentacions durant el curs. S'hauran d'aprovar totes les presentacions. Cada presentació tindrà la seva ponderació sobre la nota final de esta part. La qualificació final serà la mitjana de 2 parts (d'acord a la seva ponderació). Si no s'aprova alguna de les parts, s'anirà a l'examen final. 2a convocatòria. Avaluació Final L'Avaluació Final de l'assignatura serà un examen, que constarà de 2 parts: a) Examen, tipus test, sobre els continguts teòrics de l'assignatura (80% de la nota). S'haurà obtenir al menys un 5,00 en aquesta part. b) Exercici Pràctic, d'algun o alguns dels continguts teòrics de l'assignatura (20% de la nota). S'haurà obtenir al menys un 4,50 en aquesta part. La qualificació final serà la mitjana les 2 parts (d'acord a la seva ponderació). S'haurà d'obtenir al menys un 5,00 de mitjana entre les 2 parts de l'examen. Criteris de Valoració A l'avaluació (tant Continuada com Final) dels Continguts dels exercicis pràctics y presentacions es valorarà: o Creativitat i Innovació a les diferents accions i propostes. o Varietat i Proporcionalitat de les diferents accions i propostes. o Adequació a la realitat de la planificació de les diferents accions i propostes. Cal tenir en compte que l'avaluació de determinats aspectes del treball de creativitat, planificació y disseny, són difícilment objectius des de la perspectiva científica, i d'acord amb la lògica de la disciplina podrà presentar-se inclinacions subjectives. Sempre s'intentarà justificar la decisió del professor amb l'argumentació adient, recorrent a la seva experiència pràctica, dinàmica professional, i a la teoria general exposada a la literatura, minimitzant al màxim així, els criteris personals o de “gust”. Tanmateix es recomana a l'alumnat d'utilitzar totes les eines d'argumentació possibles per a justificar els motius que els han dut a prendre decisions concretes i respostes concretes a les necessitat del client (pe. Planificació de mitjans = càlcul matemàtic d'impactes).