Publicitat i Relacions Públiques (2001) |
Assignatures |
DIRECCIÓ D`ART |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | DIRECCIÓ D`ART | Codi | 12112232 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Rom, J (2002). Els fonaments del Disseny Gràfic. Barcelona: Trípodos Rom, J (2006). Sobre la Direcció d’Art. Barcelona: Trípodos Oejo, E (1998). Dirección de Arte. La cara oculta de la imagen publicitaria. Madrid: Celeste Ediciones. Moliné, M (1999). La fuerza dela Publicidad. Madrid : Cuadernos Cinco Días. San Nicolás, C. (2003). Aspectos de Comunicación y Creatividad Publicitarias. Murcia: Quaderna Editorial (Universidad Católica San Antonio). Contreras, F. R. i San Nicolás, C. Diseño gráfico, creatividad y comunicación. Madrid: Blur Ediciones. Fioravanti, G. (1988). Diseño y reproducción, Barcelona: Gustavo Gili. Bann, D. (1988). Manual de producción para Artes Gráficas. Tellus. |
|
Complementària | |