Periodisme (2004) |
Assignatures |
PATROCINI I MECENATGE |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | PATROCINI I MECENATGE | Codi | 12152210 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Parés i Maicas, M.(1994). La nueva filantropía y la comunicación social: mecenazgo, fundación y patrocinio. Col. Comunicación y RP. Barcelona: ESERP/UB. Amado, J. De Andrés (1996). Mecenazgo y patrocinio: las claves del marketing del s.XXI. Madrid: Editmex. Guardia, R. Y Renart, L. (1995). Estrategia competitiva y responsabilidad social. Barcelona: IESE. Altarriba, Francesc Xavier (2001). Guia práctica del mecenazgo. Barcelona: Ediciones Mecalux. Articles i altres. |
|
Complementària | |