Ciències del Treball (2001) |
Assignatures |
ESTRATÈGIA EN LA PREVENCIÓ DE CONFLICTES |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | ESTRATÈGIA EN LA PREVENCIÓ DE CONFLICTES | Codi | 15042012 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Segon | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | dETECTAR EL NIVELL DE PARTIDA DELS ALUMNES I EXPLICAR EN QUÈ CONSISTIRÀ L'ASSIGNATURA I EXPLICAR ELS CONCEPTES BÀSICS. EN DEFINITIVA PRESENTACIÓ DE L'ASSIGNATURA I DELS OBJECTIUS QUE VOLEM ASSOLIR |
Sessió Magistral | EXPOSICIONS TEÒRIQUES PER PART DEL PROFESSOR DE TOTS ELS TEMES I CONCEPTES IMPORTANTS |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | RESOLUCIÓ DEPROBLEMES MITJANÇANT EXERCICIS PRÀCTICS FETS A L'AULA I AMB PARAL.LELISME AMB LA REALITAT. ES PER APLICAR ELS CONEIXEMENTS TÈÒRICS APRESOS |
Resolució de problemes, exercicis | ES TRCATA DE FER ROLE-PLAYS I PER TANT APLICAR LA TEORIA MITJANÇANT AQUESTA METODOLOGIA |