Guia docent Escola Universitària d`Infermeria |
català |
Ciències de la Infermeria (2006) |
Assignatures |
METODOLOGIA EDUCATIVA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | METODOLOGIA EDUCATIVA | Codi | 185121108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
8.5 | Obligatòria | Segon | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer els aspectes conceptuals claus implicats en el procés de formació. | AC18 AC20 |
BC2 BC13 |
|
Reflexionar sobre el paper de la formació dins el camp de l’infermeria. | AC17 |
BC2 BC15 |
|
Comprendre els mecanismes que intervenen en el manteniment o incorporació d’una conducta nova. | AC12 AC16 |
BC4 |
|
Entendre els processos d’ensenyament-aprenentatge implicats en l’acció formativa-educativa per tal de facilitar l’adquisició de nous coneixements i habilitats. | AC1 |
BC4 BC8 BC13 |
|
Seleccionar i organitzar de manera crítica i reflexiva els elements de la planificació educativa en funció del tipus de programa i del col·lectiu al que va dirigit. | AC2 AC8 AC19 |
BC1 BC2 BC4 BC5 BC11 BC14 |
CC5 |
Conèixer els fonaments teòrics del procés de comunicació per tal de comprendre l’impacte de la comunicació en les relacions interpersonals. | AC12 |
BC12 |
|
Reconèixer el paper de la cultura en el procés de comunicació. | AC12 |
BC5 |
CC4 |
Fomentar i potenciar les habilitats socials i comunicatives. | AC12 |
BC11 |
CC4 |