Codi |
|
A7 |
Conèixer els processos de simbolització matemàtica. |
A8 |
Reconèixer la matemàtica com a instrument de modelització de la realitat. |
A9 |
Saber utilitzar i fer utilitzar els nombres i els seus significats, mesurar i utilitzar relacions mètriques, formes i relacions geomètriques. |
A48 |
Guiar-se per principis interdisciplinars a l'hora de programar les activitats i les tasques educatives de 6 a 12 anys. |
A49 |
Ser capaç de crear, seleccionar i avaluar materials curriculars destinats a promoure un aprenentatge significatiu. |
A50 |
Ser capaç de dissenyar, desenvolupar i avaluar activitats i materials que fomentin la creativitat de l’alumne. |
A51 |
Ser capaç de dissenyar i desenvolupar activitats d’avaluació dels coneixements i habilitats dels alumnes. |
B1 |
Aprendre a aprendre. |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva. |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa. |
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC. |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia. |