Assignatures |
PRACTICUM II |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 | |||||||||||||||||
Assignatura | PRACTICUM II | Codi | 11131017 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||||||||||||
28.5 | 0 | 28.5 | Troncal | Tercer | Primer |
|||||||||||||
Impartició | Modalitat per grup d'activitat | |||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Bioquímica i Biotecnologia Enginyeria Informàtica i Matemàtiques Psicologia |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | marialuisa.girondo@urv.cat enricromuald.anton@urv.cat carmen.conde@urv.cat jordi.valles@urv.cat agusti.salvat@urv.cat jaime.verrier@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant | -Conèixer el context real en el qual es desenvolupa l’activitat professional. -Aprendre i desenvolupar habilitats i estratègies pràctiques adequades a l’àmbit professional. -Tenir contacte amb professionals i conèixer situacions, experiències, treball, activitats, etc., relacionades amb la tasca professional. -Aplicar i practicar, de forma guiada i orientada, els coneixements i destreses apreses en l'aula. -Unir experiència i reflexió, aprenentatge teòric i pràctic, sabers acadèmic i aprenentatge per experiència. -Conèixer-se a si mateix en una situació real de pràctica professional, conèixer les dificultats i capacitats d’un mateix, així com els aspectes en els quals pot destacar i aquells que hauria de millorar. -Comprendre la complexitat de les situacions educatives i la necessitat d'un aprenentatge continu per a poder afrontar aquest futur professional. -Desenvolupar la capacitat de treball en equip i de coordinació amb altres professionals. -Aprendre a afrontar situacions de tensió i desenvolupar habilitats de resolució de conflictes de forma educativa. -Comprendre el que significa ser un bon professional de l'educació i la càrrega ètica d'autoexigència i responsabilitat que implica treballar en el món educatiu. | |||||||||||||||||
|