Pedagogia (2002) |
Assignatures |
TEORÍES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES DE L'EDUCACIÓ |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | TEORÍES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES DE L'EDUCACIÓ | Codi | 11151103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er i 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Obligatòria | Segon | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació de l’assignatura i del funcionament de la mateixa. |
Sessió Magistral | Classes magistrals per presentar cada tema (amb suport de transparències, textos, vídeos, etc.) |
Esdeveniments científics i/o divulgatius | Presentació d’articles, vídeos i altres materials que complementin la informació general i que enriqueixin la reflexió personal de cada alumne. |
Seminaris | Treballs de debat en petitst grups. |
Debats | Debats a classe sobre la temàtica de l’assignatura i aconseguir la seva relació amb els agents educatius d’avui. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Plantejar qüestions pràctiques per resoldre a través dels continguts de l'assignatura. |
Treballs | Treball d’alguns contes relacionats amb parts de la temàtica del programa |
Fòrums de discussió | Crear uns debats sobre temàtica actual educativa. |