Pedagogia (2002) |
Assignatures |
TEORIA I HISTÒRIA DE L'EDUCACIÓ JUVENIL |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | TEORIA I HISTÒRIA DE L'EDUCACIÓ JUVENIL | Codi | 11151216 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | ||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació de l'assignatura, la metodologia docent i el sistema d'avaluació. |
Metodologies integrades | La presentació dels temes del programa combinarpà les sessions magistrals amb l'ús de recursos didàctics, tecnològics i àudiovisuals per a complementar l'exposició oral del professor de l'assignatura. En les classes presencials es pretén donar a conèixer aquelles manifestacions artístiques i culturals pròpies de les èpoques històriques que s'aborden (literatura, òpera, cinema, etc.). Puntualment, es comptarà amb la participació dels/les alumnes per a presentar a l'aula les obres artístiques escollides en el pla individual d'acció tutorial. |