|
Descripció |
Pes |
Sessió Magistral |
A les sessions magistrals s'avalua les aportacions de l'alumnat i la seva participació reflexiva i creativa a l'aula en relació als continguts de l'assignatura. |
5 |
Debats |
En els debats s'avalua l'adequació i l'aprofundiment de les aportacions en relació als continguts de l'assignatura, el grau de preparació del tema i la informació i documentació bibliogràfica. |
5 |
Treballs |
Els treball s'avaluen d'acord amb els següents indicadors:
- Que inclogui tots els apartats.
- Grau d'aprofundiment
- Coherència conceptual i metodològica del treball.
- Aportacions teòriques, pràctiques, documentals i de bibliografia.
- Disseny, presentació i ús de les TIC. |
40 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
S'avalua l'adequada resolució, el grau d'aplicabilitat i transferència a la pràctica educativa. Les aportacions d'aprofundiment i bibliografia. La claredat i la presentació. |
5 |
Presentacions / exposicions |
S'avalua el grau d'adequació i aprofundiment, en relació als continguts de la matèria i l'aplicabilitat dels treballs que es presenten i les aportacions en relació als continguts de l'assignatura, el grau de preparació del tema i la informació i documentació bibliogràfica. La creativitat, els recursos didàctics, tecnològics i les estrategies participatives. |
5 |
Esdeveniments científics i/o divulgatius |
Es valora, a través de la participació activa en els esdeveniments. A les recensions de cada esdeveniment es valora l'adequada conceptualització, les aportacions teòriques, pràctiques, documentals i bibliogràfiques relacionades amb el tema i la seva aplicació pràctica i la presentació del treball. |
5 |
Atenció personalitzada |
L'atenció educativa personalitzada és un aspecte important en el procés educatiu, com a forma de comunicació entre docent i discent, vers l'assoliment dels objectius de l'assignatura a través de la cooperació. S'avalua l'interès , la participació, les aportacions teòriques i pràctiques i l'organització conceptual en relació als temes objecte de treball. |
5 |
Proves de Desenvolupament |
Proves amb preguntes obertes obre un tema.L'alumat ha de desenvolupar, relacionar, organitzar i presentar els coneixements que té sobre la matèria. La resposta és extensa. |
10 |
Proves pràctiques |
Proves que inclouen activitts, problemes o casos a resoldre. L'alumnat ha de donar resposta a l'activitat plantejada, plasmant de mmanera pràctica, els coneixements teòrics i pràctics de l'assignatura. |
10 |
Proves objectives de tipus test |
Proves objectives tipus test. Inclouen preguntes tancades amb diferents alternatives de resposta. L'alumnat selecciona una resposta entre un número limitat de possibilitats. |
10 |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|