Pedagogia (2002) |
Assignatures |
FORMACIÓ I ACTUALITZACIÓ EN LA FUNCIÓ PEDAGÒGICA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | FORMACIÓ I ACTUALITZACIÓ EN LA FUNCIÓ PEDAGÒGICA | Codi | 11152018 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Quart | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Presentacions / exposicions | Treballs elaborats a partir de les pràctiques proposades per la professora | 20% | |
Resolució de problemes, exercicis | Desenvolupament i exposició del supòsit pràctic s'avaluarà per part de la professora a partir d'aquests CRITERIS D’AVALUACIÓ: a) La transferència dels continguts treballats a classe a una situació simulada. b) L’estructuració del desenvolupament plantejat c) Plantejament sistèmic de la proposta d) La viabilitat, coherència i adequació de la proposta e) Adequació a les normes de presentació de treballs f) Presentació en temps acordats. |
30% | |
Proves de Desenvolupament | Prova escrita on l'alumne haurà de reflexionar i aportar els coneixements assolits a partir de l'après a l'assignatura | 40% | |
Altres | Autoavaluació: L'alumne fa un informe pautat del propi procés formatiu que ha seguit. És condició -sense qualificació- fer una valoració del desenvolupament de la matèria, tant a nivell individual com en petits grups. |
10% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||