Pedagogia (2002) |
Assignatures |
L'EMPRESA COM ESCENARI DE FORMACIÓ |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | L'EMPRESA COM ESCENARI DE FORMACIÓ | Codi | 11152221 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | ||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Acotar històricament el significat del treball, describint les característiques principals que defineixen l'actual dinàmica de l'organització del treball | A2 |
||
Conceptualitzar la cultura organitzacional i altres conceptes associats. | A2 A6 |
B14 B15 B16 |
C3 |
Conèixer els principals elements de la comunicació interna d'una organització. | A6 A26 |
B1 B2 B7 B15 |
C3 |
Identificar els elements o components en el clima organitzacional de una institució. | A26 A27 |
B1 B2 B5 B7 B10 B11 B15 |
C3 |
Conèixer la funció directiva en el món de l'empresa. | A26 A27 |
B12 B15 B17 |
C3 |
Conceptualitzar la formació en termes de mercat. | A27 |
B3 B9 |
C3 |