Pedagogia (2002) |
Assignatures |
ORIENTACIÓ I TUTORIA EN EDUCACIÓ OBLIGATÒRIA |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | ORIENTACIÓ I TUTORIA EN EDUCACIÓ OBLIGATÒRIA | Codi | 11152236 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | ||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
Introducció: | 1.1 La figura del psicopedagog a educació primària i secundària obligatòria 1.2 La visió sistèmica o integral de l’orientació |
L’Orientació a l’educació obligatòria | 2.1 Evolució, enfocament de l’orientador a educació primària i secundària obligatòria. 2.2 Camps d'intervenció en orientació 2.3 Els agents de l'orientació 2.4 Organització de l'orientació educativa, a educació primària i secundària obligatòria 2.5 Estratègies d'intervenció: vers als alumnes i vers als professors i tutors. 2.6 El Pla d’Acció Tutorial |
La Tutoria a l’educació obligatòria | 3.1 Definició i objectius de l'acció tutorial 3.2 Funcions i tasques del tutor 3.3 El tutor en relació a: l'equip docent, alumnes i pares. 3.4 Planificació de l'acció tutorial: continguts i destinataris 3.5 Estratègies d'intervenció |
Recerca en els contextos pràctics | 4.1 Sobre orientació 4.2 En l'acció tutorial |