Código |
|
A1 |
Els diferents enfocaments i tradicions teòriques que han contribuït al desenvolupament històric de la psicologia, com també la seva influència en la producció del coneixement i en la pràctica professional, per tal de promoure la qualitat de vida de les persones i la societat. |
A7 |
Els diferents principis i teories que expliquen el comportament normal i anormal o patològic. |
A8 |
Els principis i els procediments d’avaluació i intervenció psicològica. |
A13 |
Els diversos camps d’aplicació de la psicologia, i els coneixements necessaris per incidir-hi i per promoure la qualitat de vida en els individus, grups i organitzacions en els diferents contextos: l’escolar, clínic i de la salut, el del treball i organitzacions, i el comunitari. |
A15 |
Identificar les característiques dels individus, grups o organitzacions i els contextos rellevants per al servei que se sol·licita. (Avaluació) |
B6 |
Comprometre-se amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional |
B15 |
Aplicació crítica i reflexiva dels seus coneixements, habilitats i valors en els diferents llocs de treball que ocupi. |
B16 |
Realització de judicis i valoracions crítiques argumentades en el procés de presa de decisions durant l’exercici de la seva responsabilitat. |
B19 |
Acceptació, integració i elaboració de les crítiques sobre la seva actuació professional. |
B20 |
Respecte per les normes socials, organitzacionals i ètiques dins les activitats relacionades amb la professió. |
B21 |
Comprensió de les limitacions de la perspectiva d’anàlisi psicològica del comportament humà i capacitat per incorporar-hi aportacions conceptuals i tècniques d’anàlisi pròpies d’altres disciplines. |
B22 |
Flexibilitat, respecte i discreció en l’ús de les dades que afecten les persones, grups o organitzacions. |
B25 |
Que respecta i fa respectar el codi deontològic i actua de manera ètica en les activitats relacionades amb la seva actuació professional. |
B26 |
Integrar els coneixements i avenços de la psicologia en la seva actuació professional. |
B27 |
Adquirir independència i autonomia com a aprenent, i responsabilitzar-se del propi aprenentatge i el desenvolupament de les seves habilitats. |
B28 |
Gestionar la seva formació professional i personal al llarg de la vida. |
B30 |
Comunicar-se adequadament tant de manera oral com escrita. |