Codi |
|
A3 |
Conèixer els processos, estratègies i mecanismes de desenvolupament i aprenentatge de les persones al llarg de la seva vida. |
A4 |
Conèixer la diversitat dels processos cognitius, emocionals i afectius en els que es sustenta l’aprenentatge. |
A5 |
Definir, analitzar el seu context i diagnosticar les necessitats educatives de les persones basant-se en diferents instruments i tècniques. |
A6 |
Identificar situacions que requereixin ser derivades a serveis educatius especialitzats. |
A7 |
Conèixer processos d’ensenyament-aprenentatge innovadors que serveixin per atendre la diversitat i les necessitats educatives especials. |
A9 |
Conèixer els models teòrics i les disposicions legals vigents que estiguin relacionades amb el desenvolupament professional i els estats de transició al llarg de la vida. |
A10 |
Conèixer els principals models per dissenyar i implementar l’avaluació de programes i intervencions psicopedagògiques. |
A11 |
Conèixer els principis i metodologies de la investigació en l’àmbit psicopedagògic. |
A13 |
Activar estratègies de diagnòstic per facilitar el coneixement de les persones i dissenyar i desenvolupar les intervencions psicopedagògiques. |
A14 |
Activar estratègies d’assessoria docent per afavorir l’atenció a la diversitat, així com la innovació, disseny i desenvolupament curricular. |
A15 |
Utilitzar les metodologies d’investigació, recollida, anàlisi, interpretació i difusió de resultats aplicables a l’àmbit psicopedagògic. |
A16 |
Integrar, incorporar i ajustar els resultats de la investigació en la pràctica educativa. |
A17 |
Tutoritzar, en l’àmbit personal i grupal, a l’alumnat en el desenvolupament de la seva trajectòria personal, educativa i professional. |
A18 |
Informar, ajudar i motivar a l'alumnat per a la seva participació en les institucions. |
A19 |
Orientar la les famílies sobre el desenvolupament i els progressos educatius dels seus fills. |
A20 |
Planificar, dissenyar i implementar programes i intervencions relacionades amb l'àmbit educatiu que incideixin en el millor funcionament de l'organització. |
A25 |
Orientar a les persones que el requireixen en la prevenció i resolució de conflictes personals, familiars i socials. |
A27 |
Organitzar i gestionar serveis d'orientació educativa, personal i professional. |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva |
B5 |
Treballar de forma col·laborativa |
B9 |
Capacitat d’anàlisi i síntesi |
B10 |
Organització i planificació |
B11 |
Gestió de la informació |
B12 |
Capacitat de presa de decisions |
B14 |
Reconeixement i respecte a la diversitat i multiculturalitat |
B16 |
Adaptació a situacions noves |