Codi |
|
A1 |
Comprendre la génesi dels procesos històrics de consolidació de la professió i de la intervenció socioeducativa |
A2 |
Conèixer el marc de l´Educació Social i els models desenvolupats en altres països. |
A3 |
Conèixer els fonaments teòrics de la intervenció socioeducativa i els seus àmbits d´actuació. |
A4 |
Conèixer les polítiques de benestar social i la legislació que sustenten els procesos d´intervenció socioeducativa. |
A7 |
Conèixer les caracteristiques fonamentals dels entorns socials i laborals de la intervenció socioeducativa. |
A8 |
Conèixer les bases pedagògiques, psicològiques i sociològiques dels procesos d´intervenció socioeducativa |
A20 |
Utilitzar les noves tecnologies amb finalitat formativa |
A21 |
Desenvolupar el domini lingüístic que posibiliti i afavoreixi el treball en entorns multiculturals i plurilingüístics. |
B1 |
Aprendre a aprendre |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa |
B5 |
Treballar de forma col·laborativa |
B6 |
Comprometre-se amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional |
B7 |
Comunicar-se de manera efectiva i amb asertivitat a l'entorn laboral i com a ciutadà |
B9 |
Mostrar una actitud empàtica i de confiança cap els subjectes de la intervenció educativa. |
B10 |
Mostrar respecte cap a les opcions vitals dels subjectes de la intervenció educativa. |
B12 |
Evitar actituds paternalistes cap els subjectes de la intervenció, especialment cap els mes desafavorits. |
B14 |
Planificació i organització |
B16 |
Motivació per la qualitat |
B18 |
Capacitat innovadora, emprenedora i d'adaptació a les noves situacions |
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC |
C4 |
Moure’s amb facilitat per l’espai europeu i per la resta del món |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia |