Educació Social (1999) |
Assignatures |
DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ | Codi | 11081106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Obligatòria | Segon | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
- Conèixer els fonaments del Diagnòstic en Educació, les fases del procés diagnòstic i els objectius específics de cada una d'elles. | A3 |
B1 |
|
- Estudiar, analitzar i comparar diferents estratègies educatives que permetin intervenir en diferents problemàtiques. | A9 A11 |
B3 |
C3 |
- Dissenyar, elaborar, aplicar i interpretar correctament proves i instruments utilitzats en el procés diagnòstic. | A10 A11 A12 |
B5 B6 |
|
- Elaborar d'informes diagnòstics. | A10 |
B2 |
C5 |
- Orientar específicament segons els resultats extrets de diferents diagnòstics. | A11 A13 |
B6 B17 |
C3 |