Educació Social (1999) |
Assignatures |
NOVES MANERES D´INTERVENCIÓ EN LA DELINQÜÈNCIA |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | NOVES MANERES D´INTERVENCIÓ EN LA DELINQÜÈNCIA | Codi | 11081202 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
Bloc 2 del mòdul Intervenció Educativa i Gestió. Noves formes d’intervenció educativa en la delinqüència |
1. Introducció (qüestions preliminars). 2. Teories clàssiques explicatives de la delinqüència com a generadores de models d’intervenció específics: 3. El debat “What works” com a impuls revisionista de les postures anteriors: 4. Les noves formes d’intervenció educativa en la delinqüència: 5. Els professionals: estudi de la naturalesa de la relació entre professional/destinatari, priorització de la vessant social o judicial. 6. Descripció i anàlisi de programes concrets: “STOP”, “Pensamiento Prosocial” (Dr. Vicente Garrido, Universitat de València), “El joc d’aprendre a ser” (Ajuntament de Reus), “El programa pel canvi” (Dra. Montserrat Guasch, URV).... |