Mestre Especialitat en Educació Especial (1997) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN L´APRENENTATGE DE LA LECTO-ESCRIPTURA |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN L´APRENENTATGE DE LA LECTO-ESCRIPTURA | Codi | 11091022 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Tercer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
MÒDUL I: L’escriptura com a objecte d’aprenentatge i ensenyança escolar |
1. Pràctiques educatives escolars pel que fa a l’aprenentatge i ensenyança de l’escriptura i la lectura i pel que fa a la intervenció davant les dificultats d’aprenentatge. 2. Models explicatius de l’aprenentatge de la llengua escrita 3. Explicació constructivista de l’aprenentatge de l’escriptura |
MÒDUL II: Dificultats d’aprenentatge en l’escriptura de paraules |
1. Dificultats en l’aprenentatge de les propietats fonogràfiques i ortogràfiques del sistema d’escriptura 2. Dificultats associades a l’aprenentatge del sistema d’escriptura a mà. L’escriptura electrònica |
MÒDUL III: Dificultats d’aprenentatge en la composició de textos | 1. Models de composició de textos 2. Els processos cognitius i metacognitius implicats en la producció de textos i les dificultats associades a la seva activació. 3. Pràctiques educatives escolars per millorar els processos de composició de textos |