Mestre Especialitat en Educació Especial (1997) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN L´APRENENTATGE DE LA LECTO-ESCRIPTURA |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 | |||||||||||||||||
Assignatura | INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN L´APRENENTATGE DE LA LECTO-ESCRIPTURA | Codi | 11091022 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||||||||||||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Tercer | Segon |
|||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | ||||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Psicologia |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | fabia.morales@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | http://moodle.urv.net | |||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant | En continuïtat amb l'assignatura Alteracions de l'aprenentatge de la llengua escrita, en aquesta s'aprofundeix en el coneixement i la pràctica escolar davant les dificultats d'aprenentatge de l'escriptura. Es revisen els corresponents models explicatius i es focalitza l'interés en els processos d'adquisició dels sistema alfabètic , de les altres propietats del sistema i de la composició de textos. | |||||||||||||||||
|