Codi |
|
A36 |
Tenir una actitud de valoració i respecte cap a la diversitat de l'alumnat. |
A37 |
Conèixer els fonaments psicològics, socials i lingüístics de les diferents necessitats educatives especials i ser capaç d'assessorar pares i professors. |
A38 |
Conèixer la planificació, el desenvolupament i l'avaluació d'una resposta educativa de qualitat per a l'alumnat amb NEE. |
A39 |
Conèixer l'avaluació dels plans de treball individualitzats, introduint ajustaments progressius en els objectius de la intervenció, en l'adequació dels mètodes, les pautes a seguir. |
A40 |
Conèixer les ajudes tecnològiques per millorar les condicions d'aprenentatge i la qualitat de vida. |
A41 |
Conèixer els nivells de competència personal dels alumnes i la seva avaluació en aquells àmbits del seu desenvolupament psicosocial que poden estar a l'origen de les seves necessitats especials. |
A49 |
Ser capaç de crear, seleccionar i avaluar materials curriculars destinats a promoure un aprenentatge significatiu. |
A50 |
Ser capaç de dissenyar, desenvolupar i avaluar activitats i materials que fomentin la creativitat de l’alumne. |
A51 |
Ser capaç de dissenyar i desenvolupar activitats d’avaluació dels coneixements i habilitats dels alumnes. |
A53 |
Organitzar l'ensenyament en el marc dels paradigmes epistemològics de les àrees curriculars, utilitzant de forma integrada els sabers disciplinaris, transversals i multidisciplinaris adequats al respectiu nivell educatiu. |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu. |
B5 |
Treballar de forma col•laborativa. |
B9 |
Tenir capacitat d'anàlisi i sintesi |
B10 |
Assumir la necessitat del desenvolupament professional continuo a travès de la autoavaluació de la pròpia práctica |
B11 |
Tenir capacitat d'organització i planificació |
B12 |
Ser capaç de prendre decisions |
B14 |
Ser creatiu |
B15 |
Tenir iniciativa i esprit emprenedor |
B18 |
Tenir una imatge realista de si mateix, actuar conforme a les pròpies conviccions, assumir responsabilitats, prendre decisions i relativitzar les possibles frustracions. |
B19 |
Tenir una actitud de valoració i respecte cap a la diversitat de l'alumnat. |