Mestre Especialitat en Educació Musical (1997) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DE L´EDUCACIÓ |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | PSICOLOGIA DE L´EDUCACIÓ | Codi | 11121015 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Segon | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura |
Treballs | La realització de les diverses activitats associades al desenvolupament de cada mòdul es constitueix com a factor fonamental per al correcte seguiment de l'avaluació continuada de l'assignatura |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | El treball de cada mòdul s'exemplifica, també, a l'aula mitjançant la realització d'exercicis en grup de dos o tres estudiants, en temps breu |
Presentacions / exposicions | Els estudiants, en equip presenten a la classe els productes elaborats (diapositives, esquemes, estudis particulars, resums...) sobre alguna de les temàtiques proposades en els mòduls de l'assignatura |
Debats | Discussió a l'aula sobre temes relacionats amb els continguts dels mòduls, per arribar a acords o conclusions |
Sessió Magistral | La presentació dels temes dels mòduls amb els corresponents powers points o altres recursos i el treball conjunt de professors i estudiants per afavorir l’aprenentatge dels continguts |
Fòrums de discussió | Debat virtual amb durada variable, corresponent a alguna temàtica específica d'algun mòdul del programa de continguts |