Mestre Especialitat en Educació Musical (1997) |
Assignatures |
IDIOMA ESTRANGER I LA SEVA DIDÀCTICA I (FRANCÈS) |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | IDIOMA ESTRANGER I LA SEVA DIDÀCTICA I (FRANCÈS) | Codi | 11121030 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Segon | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
L'enfocament comunicatiu | - Objectius: Aprendre a comunicar. Desenvolupar competències comunicatives Aplicar els principis de la metodologia de l’enfocament comunicatiu - Bases psicolingüístiques: Sociocontructivisme. Pragmàtica. - Principis didàctics: El paper de l'alumne i del professor. Funcions de la llengua. Funcions de l'error.- L'avaluació. Com avaluar el nivell de llengua Com avaluar la competència comunicativa |
Les activitats d'ensenyament-aprenentatge a l'aula. | - Planificació d'unitats didàctiques. - Elaboració d'activitats per desenvolupar les competències orals i escrites dels alumnes d'Educació Infantil i Primària. |
Continguts de llengua francesa | - Unitats 1 a 3 del mètode Rond Point |