Educació Social (1999) |
Assignatures |
PSICOLOGIA SOCIAL I DE LES ORGANITZACIONS |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | PSICOLOGIA SOCIAL I DE LES ORGANITZACIONS | Codi | 11081006 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Primer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer els estadis evolutius al llarg del cicle vital. | A5 A6 A8 |
||
Conèixer la gènesis dels conceptes evolutius. | A5 A6 A8 |
||
Conèixer la importància de les organitzacions sobre el comportament humà, en especial la seva dimensió educativa. | A6 A7 A8 |
||
Aplicar un pensament crític i reflexiu. | A11 |
B3 |
|
Generalitzar els conceptes a altres contextos operacionals. | B1 |
||
Desenvolupar la capacitat de parlar amb públic. | A21 |
B5 |
|
Passar de la teoria a la pràctica educativa i social. | A14 |
B1 B18 |
|
Presentar situacions concretes del comportament infantil. | B1 |
||
Relacionar els aspectes cognitius amb articles de premsa. | B1 |
||
Establir relacions entre teoria i pràctica. | B1 |
||
Aprendre a treballar en equip. | B5 |
||
Resoldre els conflictes que sorgeixen als grups de treball. | A10 |
B11 |
|
Prendre consciència dels problemes actuals que ens envolten. | C3 |
||
Experimentar la necessitat de sortir al estranger a aprendre l' idioma. | C2 C4 |
||
Adoptar una perspectiva psicosocial al desenvolupament del seu exercici professional. | B6 |