Educació Social (1999) |
Assignatures |
ESTRATÈGIES D'INTERVENCIÓ EDUCATIVA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | ESTRATÈGIES D'INTERVENCIÓ EDUCATIVA | Codi | 11081010 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 1.5 | 3 | Troncal | Segon | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Resolució de problemes, exercicis | Es valorarà la qualitat del treball a partir dels següents aspectes: a) domini de la temàtica, b) realisme de la solució proposada al problema, i c) grau d´aplicació dels coneixements adquirits fins el moment de realització de l´exercici. | 20% | |
Seminaris | Es valorarà l´assistència i la participació. | 10% | |
Treballs | Es valorarà la qualitat del treball a partir dels següents aspectes: a) domini de la temàtica, b) realisme de la solució proposada al problema, i c) grau d´aplicació dels coneixements adquirits fins el moment de realització de l´exercici. | 25% | |
Metodologies integrades | Es valorarà l´assistència i participació de l´alumne en cadascuna de les sessions de PBL. Es valorarà la qualitat del treball teòric presentat un cop acabat l´exercici, a partir dels següents aspectes: a) qualitat del discurs, b) utilització del vocabulari específic, c) encert en la definició del problema i en l´assoliment dels objectius d´aprenentatge formulats, i d) fonts documentals utilitzades |
20% | |
Proves objectives de preguntes curtes | Es valorarà el domini dels continguts teòrics. | 25% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per a aprovar l´assignatura és necessari aprovar cadascuna de les activitats anteriors. Es important entregar els diferents treballs i exercicis en la data fixada al programa de l´assignatura. No s´acceptaran treballs entregats fora de termini. |