Educació Social (1999) |
Assignatures |
DIDÀCTICA DIFERENCIAL |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | DIDÀCTICA DIFERENCIAL | Codi | 11081104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 1.5 | 3 | Obligatòria | Segon | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Qüestionari anònim inicial per a detectar el nivell de coneixements prèvis dels alumnes |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts teòrics per part de la professora. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Resolució de qüestionaris a partir de la lectura de documents. Els documents s´hauran llegit previament fora de l´aula. Resolució de casos pràctics plantejats per la professora. |
Presentacions / exposicions | Exposició en presentació en PWP del treball realitzat per cada alumne. |
Seminaris | Seminaris a càrrec de professionals de serveis i recursos relacionats amb la temàtica de l´assignatura. Ocasionalment, el seminari tindrà lloc en un centre o institució de l´àmbit socioeducatiu. |
Treballs | Treball monogràfic d´aprofundiment sobre un tòpic de l´assignatura. Serà un treball grupal (máx. 4 alumnes per grup) i s´exposarà a classe amb presentació amb PWP. |