Codi |
|
A2 |
Conèixer el marc de l´Educació Social i els models desenvolupats en altres països. |
A4 |
Conèixer les polítiques de benestar social i la legislació que sustenten els procesos d´intervenció socioeducativa. |
A7 |
Conèixer les caracteristiques fonamentals dels entorns socials i laborals de la intervenció socioeducativa. |
A8 |
Conèixer les bases pedagògiques, psicològiques i sociològiques dels procesos d´intervenció socioeducativa |
A11 |
Utilitzar els procediments i les tècniques adequades per a l´anàlisi de la realitat social. |
A12 |
Utilitzar els procediments i les tècniques adequades per a la detecció de necessitats socioculturals. |
A19 |
Col.laborar i assessorar als mitjans de comunicació en l´elaboració de programes amb contingut socioeducatiu |
A21 |
Desenvolupar el domini lingüístic que posibiliti i afavoreixi el treball en entorns multiculturals i plurilingüístics. |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa |
B5 |
Treballar de forma col·laborativa |
B9 |
Mostrar una actitud empàtica i de confiança cap els subjectes de la intervenció educativa. |
B11 |
Mostrar respecte i comprensió cap a les diferents parts implicades en un conflicte. |
B13 |
Evitar actituds moralistes i conductes d´adoctrinament dirigides als subjectes de la intervenció. |
C1 |
Dominar l’expressió i la comprensió d'un idioma estranger |
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC |
C4 |
Moure’s amb facilitat per l’espai europeu i per la resta del món |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia |