Educació Social (1999) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ EDUCATIVA EN EL MEDI FAMILIAR |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | INTERVENCIÓ EDUCATIVA EN EL MEDI FAMILIAR | Codi | 11081215 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació pormenoritzada de l’assignatura (caràcter, essència i dinàmica) i el seu programa (especialment en relació a l’avaluació). També creació dels grups de treball, selecció de tema per realitzar el treball monogràfic per grups i orientacions per desenvolupar-lo de forma adient. |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts de l’assignatura. |
Seminaris | Treball en profunditat d’un tema (monogràfic). Ampliació i relació dels continguts donats a les sessions magistrals amb el quefer professional. |
Debats | Activitat on dos o més grups defensen unes postures contràries sobre un tema determinat. |
Presentacions / exposicions | Exposició oral per part dels alumnes d’un tema concret o d’un treball (prèvia presentació escrita). |
Resolució de problemes, exercicis | Formulació, anàlisi, resolució i debat d’un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l’assignatura. |
Treballs | Treballs que realitza l’alumne. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos | PBL: Aprenentatge basat en problemes |